" carnaval op kleuterschool" - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu " carnaval op kleuterschool" - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

" carnaval op kleuterschool"

Door: zelf

01 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

Gistermiddag opgehouden door een stevige donderbui,maar de zwempartij toch volbracht.. Daarna op de fiets dooreen doorwaadbare plaats van de overvolle Mooirivier naar de kleuterschool van Anelies . Dat was me daar een enorm gebeuren .. Kleuters ,ouders en grootouders bevolkten de lokalen , zandbak. speelterrein.. Naast een loterij wereden er ook allerlei hapjes en maaltijden aangeboden , tegen een redelijk bedrag om de privekas van de school te spekken Natuurlijk van alles uitgeprobeerd en tegen de schemering terug huis toe . het water was al gezakt ..

• 01 Maart 2008 - 10:39

Steina:

Goedemorgen lieve fedde.
    Bedankt voor je bericht .Wat weer een gezellige boel bij jullie. Het kan niet op .En het eten was het, om in te nemmen.
    Het stormt hier, ik kom zo juist van de Kerk .ik moest de liederen voor morgen nog ophangen. En onderweg nog gekeken of er ook bomen zijn omgewaaid. maar dat viel mee gelukkig. vorig jaar was dt bij arjan het geval. Fedde ik ga er weer van door .ik wens je nog veel plezier toe en een goed weekend toe gewenst. groetjes steina

• 01 Maart 2008 - 13:05

Kees Letty En Dieke:

ha Fedde! wat gezellig zo'n kleuterfeestje. is daar de kleuterschool nog apart van de rest (uit beroepsinterresse) hanna wordt a.s. maandag geopereerd, zelfde verhaal als Plien. In Amsterdam.
    stormerig weer hier!
    groetjes, Letty