verjaardagsparijtje - Reisverslag uit Prebbleton, Nieuw Zeeland van frerejacques - WaarBenJij.nu verjaardagsparijtje - Reisverslag uit Prebbleton, Nieuw Zeeland van frerejacques - WaarBenJij.nu

verjaardagsparijtje

Door: zelf

08 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Prebbleton

Gistermorgen met Germ tot aan de voet van de Porter bergen gereden om in Darfield een elegant fauteuitje te kopen en zelf heb ik me een Nieuw zeelands wandbordje gekocht van Deense makelij als herinnering aan deze reis ..
Eenmaal thuis kwamen de bezoekers al snel binnen ter gelegenheid van Germs verjaardag van vorige week. Het gezelschap was haast een afspiegeling van de hedendaagse bevolking van Aotearoa (land van de lange witte wolk )
- in het maori's een verwijzing naar de bergtoppen met de eeuwige sneeuw-
Naast ons drietal waren er een volbloed Ier, een halfbloed Maori, een Philippijnse en een Maleier.... De meegebrachte gerechten van Brinyanie, kip in curry harmonieerden goed bij Wieke's groene thai... Het bier vloeide rijkelijk... als nagerecht was er zwarte rijst met cocosroom en tot slot een enorme chocolade verjaardagstaart..... Ook werd er door meerderen stevig gerookt.. Gelukkig in de buitenlucht... Het weer was redelijk fris ..
Nu is het zondagmorgen.... Ga me dienovereenkomstig aankleden.. Neef Roel komt me straks halen voor de kerkdienst in de Reformed Church..
Het zingen zal niet vlekkeloos zijn ,want ben verkouden geworden .. Door de vele temperatuurschommelingen???

• 08 Februari 2014 - 22:09

Jannieen Pieter:

Wandbordje ook op de buitenmuur buurman?
    Geniet dr nog maar even van en vooral niet ziek worden.
    Is hier niet koud maar genoeg regen de afgelopen dagen.
    groeten

• 08 Februari 2014 - 22:11

BUREN:

hOLLAND 1-2-3 SCHAATSEN OLYMPISCHE SPELEN, VOOR ALS BUURMAN HET NOG NIET WEET

• 08 Februari 2014 - 22:42

Annie:

Loop achter met lezen , even druk gehad , vanmorgen met Elly weggeweest , Gisteren oppassen , vanmiddag naar Johannes en Ellen twee verjaardagen vieren , laat thuis , heerlijk gegeten ,het was gezellig , maar blij dat ik weer thuis ben druk druk .
    Pas goed op je zelf jij !!!
    Lieve groet ik ga op bed , mijn spieren staan gespannen heb er veel pijn in , Doeidoei Fedde .

• 09 Februari 2014 - 12:38

Cor:

Hast folle mear boardjes as wand mar leuk is it wol it sjit no al op tis hjir wynig en reinig mar net al te kald de oergong sil wol meifalle oer dyn weromreis ha wy it noch leafs cor