bussie komt zo..... - Reisverslag uit Bothasig, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu bussie komt zo..... - Reisverslag uit Bothasig, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

bussie komt zo.....

04 April 2014 | Zuid-Afrika, Bothasig

Na een goede nachtrust vanmorgen om 9.45 op pad gegaan richting Tafelberg,die al aan de horizon als onbewolkt te zien was... Een situatie die ideaal is voor een bestijging per kabelbaan...
Echter....pas om 10.30 verscheen er een stadbus ,maar ook doken er af en toe wolkenflarden op bij de Tafelbergrand..... Het duurde een uur voor we in het centrum van Kaapstad aankwamen... Vlug naar de VVV in Burgstraat gestapt.. en daar kregen we te horen, dat.de kabelbaan niet werkte wegens te harde wind...
Dus rustig rondgelopen in Kompanjiestuine, Langstraat ,George Mall...
Tegen 3 uur terug richting bus, die ons na veel omwegen uiteindelijk in ruim anderhalfuur toch bij de dichtsbijzijnde bushalte bracht.
Uitgerust door middel van een plons in het zwembad.. Heinrich vond de 22 graden te koud,maar wij verschilden van mening..
Betty is blij dat ze de gastheer en -vrouw zo goed kan verstaan.. Morgen staat er al het een en ander op het program ,maar daarover later meer..
ps. mijn e-post adres is geblokkeerd geraakt.... zal trachten het te herstellen.

• 05 April 2014 - 09:11

Cor:

Spitich dat it net slagge is mei dy kabelbaan doch sjuch jim in soad no ik les dat dyn email it net docht mar efkes sa it is tongersdei blomkemerek by lidl de begonia,s binne 10 foar 1.19 moat ik dr wat fan keapje ik hear it wol foar no in goed wiekein leave groetnis ,cor

• 05 April 2014 - 10:14

Jens:

Heb vanmorgen net een mailtje gestuurd, dus we wachten af of het overkomt. We genieten met jullie m11ee!!! En....de titel van dit verslag past er zeker mooi bij! Een hartelijke groet en xxxx!!!!

• 05 April 2014 - 22:08

Annie :

Ik moest dit keer even bij lezen hoor , heb paar drukke dagen gehad , oppassen ,vandaag even bij het nieuwe huisje van Karen gekeken , en bij het voetbal van Merijn gekeken , nee Fedde ik heb geen vakantie dat merk je wel , lol .
    Voor de derde keer je verjaardag vieren dat is nog al wat , maar wel leuk !
    Het is de bedoeling dat ik dit jaar waarschijnlijk ook weer eens mijn verjaardag ga vieren , meestal waren we met vakantie , en de laatste jaren kon het niet , en vorig jaar had ik beslist geen zin maar dit jaar ga ik er weer voor .
    Genieten jullie nog maar even , voor je het weet sta je weer in Nederland .Veel plezier lieve groet Annie.