bussie komt zo..... - Reisverslag uit Bothasig, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu bussie komt zo..... - Reisverslag uit Bothasig, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

bussie komt zo.....

Blijf op de hoogte en volg

04 April 2014 | Zuid-Afrika, Bothasig

Na een goede nachtrust vanmorgen om 9.45 op pad gegaan richting Tafelberg,die al aan de horizon als onbewolkt te zien was... Een situatie die ideaal is voor een bestijging per kabelbaan...
Echter....pas om 10.30 verscheen er een stadbus ,maar ook doken er af en toe wolkenflarden op bij de Tafelbergrand..... Het duurde een uur voor we in het centrum van Kaapstad aankwamen... Vlug naar de VVV in Burgstraat gestapt.. en daar kregen we te horen, dat.de kabelbaan niet werkte wegens te harde wind...
Dus rustig rondgelopen in Kompanjiestuine, Langstraat ,George Mall...
Tegen 3 uur terug richting bus, die ons na veel omwegen uiteindelijk in ruim anderhalfuur toch bij de dichtsbijzijnde bushalte bracht.
Uitgerust door middel van een plons in het zwembad.. Heinrich vond de 22 graden te koud,maar wij verschilden van mening..
Betty is blij dat ze de gastheer en -vrouw zo goed kan verstaan.. Morgen staat er al het een en ander op het program ,maar daarover later meer..
ps. mijn e-post adres is geblokkeerd geraakt.... zal trachten het te herstellen.

  • 05 April 2014 - 09:11

    Cor:

    Spitich dat it net slagge is mei dy kabelbaan doch sjuch jim in soad no ik les dat dyn email it net docht mar efkes sa it is tongersdei blomkemerek by lidl de begonia,s binne 10 foar 1.19 moat ik dr wat fan keapje ik hear it wol foar no in goed wiekein leave groetnis ,cor

  • 05 April 2014 - 10:14

    Jens:

    Heb vanmorgen net een mailtje gestuurd, dus we wachten af of het overkomt. We genieten met jullie m11ee!!! En....de titel van dit verslag past er zeker mooi bij! Een hartelijke groet en xxxx!!!!

  • 05 April 2014 - 22:08

    Annie :

    Ik moest dit keer even bij lezen hoor , heb paar drukke dagen gehad , oppassen ,vandaag even bij het nieuwe huisje van Karen gekeken , en bij het voetbal van Merijn gekeken , nee Fedde ik heb geen vakantie dat merk je wel , lol .
    Voor de derde keer je verjaardag vieren dat is nog al wat , maar wel leuk !
    Het is de bedoeling dat ik dit jaar waarschijnlijk ook weer eens mijn verjaardag ga vieren , meestal waren we met vakantie , en de laatste jaren kon het niet , en vorig jaar had ik beslist geen zin maar dit jaar ga ik er weer voor .
    Genieten jullie nog maar even , voor je het weet sta je weer in Nederland .Veel plezier lieve groet Annie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 117296

Voorgaande reizen:

18 Januari 2018 - 02 Maart 2018

daar gaaaaaaat ie weer....!!!!

10 Januari 2017 - 22 Februari 2017

om die blou van julle hemel....

31 Mei 2016 - 14 Juni 2016

in het spoor van Marco Polo...

15 Januari 2016 - 03 Maart 2016

RUTH 1 :16b

18 Augustus 2014 - 04 September 2014

expeditie. TRIUM FRATERNITATUM

18 Maart 2014 - 17 April 2014

chaperonnade

25 Januari 2014 - 12 Februari 2014

down under II

27 September 2013 - 18 Oktober 2013

over de plas

02 November 2012 - 19 December 2012

hier is ek weer.. vir die zoveelste keer

08 Maart 2012 - 15 Maart 2012

levantreis

02 November 2011 - 18 December 2011

Mijn 16e trip naar my ou suid afrika

Landen bezocht: