onder de "deken" geraakt? - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van frerejacques - WaarBenJij.nu onder de "deken" geraakt? - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van frerejacques - WaarBenJij.nu

onder de "deken" geraakt?

Door: zelf

03 Februari 2017 | Namibië, Windhoek

Na een gezellig gesprek bracht de kleurling chauffeur me om 9 uur al op Kaapstads internationale luchthaven.Nog te vroeg om in techecken en dus kon ik buiten nog genieten van aanblik van de Tafelberg.
keurig op tijd opgestegen en zag twee branden ter hoogte van Paarl. Verder was het landschap geel..
Eenmaal voorbij de Oranjerivier raakte het steeds meer bewolkt,zodat we om te landen door een redelijk dicht wolkendek heen scheerden..
De luchthaven is klein en we moesten met de bus naar de aankomsthal.
Zonder lange rijen door de controle en Tolla Coetzer zat rustig lezend al te wachten.. Op weg naar huis vielen de eerste regendruppels...
Ook hier is men blij met regenwater al ziet het er veel groener uit..
verblijf momenteel op een golf estate en voor heteerst zijn mijn ramen niet van tralies voorzien. waaarschijnlijk omdat er al voldoende bewaking is . Ondanks de regendreiging een verkennende wandeling gemaakt. Het complex ligt aan de buitenkant van Windhoek...
Vanvond be stond het maal uit een schaapschenkel met gewelde koren kikkererwten en vruchten... Ben nu moe en hoop dat morgen de wolken deken slijtage plekken zal vertonen...

• 03 Februari 2017 - 20:43

Jannie:

Mooi dat buurman wer te plak is, rustig oan dere.

• 03 Februari 2017 - 21:15

Angelie En Ineke:

Prachtig Fedde: je bent nu in Namibië. Vorig jaar zag ik daar 'n schitterende reportage over van "Floortje naar het einde van de wereld ".Wie weet zul jij de witte neushoorn ook zien dit jaar en haar kalf zal al groot zijn nu. De witte leeuwen zijn er vast en zeker ook. Wat 'n onderneming jij daar in dat Grote Afrika !!!Wat zul je genieten ondanks de droogte, maar.....er zijn ook regendruppels lazen we. Maak 't goed, even pas op de plaats. Liefs van ons, Angelie en Ineke

• 04 Februari 2017 - 09:59

Cor:

Leave Fedde geweldig dast by staet bist ek dere te berjochtsjen hie dr net op rekkenne Bist dr mei Tolla dat wie my net dudlik Juster in feesje yn it teater de snitser bsa is begun en it wie geweldig wat in sfeer it like wol in lyts carnaval ha noch 3 jounen te gean hjoed wer ha,k no al sin oan fermeitsje dy en in goed wikein winske fanut in sinnig snits leafs cor