met vertraging over... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu met vertraging over... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

met vertraging over...

Door: zelf

17 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Kan het niet laten even een berichtje te plaatsen .. Gisteren ging alles voortreffelijk Het centrum van Madrid weer verder verkend .. Maar het was nogal koud en keerde tamelijk vroeg terug op de luchthaven in de hoop rustig te zitten tot het inschepen voor de grote oversteek... Daar stond dat de vlucht van 0.30 uur naar Johannesburg vertraagd was...Men kon niet zeggen voor hoe lang. reden : er was geen vliegtuig !!!!! Ben maar in de verterkhal op de grond gaan liggen om de vermoeide ledematen te strekken en ben onder toeziebnd oog van een Portugees echtpaar zelfs in slaap gevallen.. Ze wekten me met de mededeling dat het aan boord gaan was begonnen.... uiteindelijk stegenwe om 3 uur op , kregen om 4 uur de warme maaltijd en daarna werd heteen lange zit.. tot we vanmiddag om 14 uur door de onweersbewolking konden landen.. De afhalers (Tieneke en haar vriend Wors ) had ik via haar vader ingelicht over de vertraging en zij konden me zonder verdere problemen in donderbuien naar hier -een westelijke voorstad van Joburg- brengen..

• 17 Januari 2008 - 19:17

Jannie:

Hallo buurman,Zo staat buurman op het station in Heerenveen en zo op het vliegveld in Johannesburg.
    DE KAART is al aangekomen en aan Pieter gegeven.
    Gaat super vooruit, heeft al heel stuk door de gang gelopen en zo het nu staat zaterdag naar huis.
    Geniet van alles
    Groeten uit Rotsterhaule

• 17 Januari 2008 - 21:30

Steina:

lieve fedde ik ben blij dat je goed over gekomen bent ,hoe is het nu met je ledematen. ben je een beetje uitgerust.zondag hebben we weer jvd velde . fedde het ga je goed steina

• 17 Januari 2008 - 21:34

Baviaen:

ha dy fedde!

Hast der tafallig Sinterklaes noch sjoen?
    dy wennet dochs in Madrid?
    Mei sokke vertraginge begryp ik wol dat er lauwer mei de steamboat giet.

No ja, folle lok en wille der yn Afrika tawinske

en kom nochris del bei us yn Spoarsicht

• 18 Januari 2008 - 18:41

Hans & Rim:

Hallo Fedde,

Had ik het vorige week er nog over dat Rim en ik vage plannen hadden om te gaan maar die hadden laten varen.
    Maar wat denk je: we vliegen morgen (19 januari) naar Joburg! We komen in de avond aan en Reyno wacht ons dan op en zal ons de eerste paar dagen graag wegwijs maken. Daarna willen we naar Oost-transvaal en wellicht Kruger wildtuin en Natal (Drakensbergen). Of dat allemaal lukt zal er van af hangen. We blijven maar tot de 29e januari. Reyno vertrekt de 26e weer op het schip.

He geniet er hoe dan ook van!

groetjes van je zwagers
    Hans

• 18 Januari 2008 - 20:48

Betty En Jens:

Fijn dat we even weten dat je op je bestemming bent aangekomen. We wensen je een goede tijd en doe vooral de groeten aan de familie!!!!!