die laaste dag van ag - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu die laaste dag van ag - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

die laaste dag van ag

Door: zelf

31 December 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Gisteren met Klara over de panoramaweg naar Sabie gereden. Zij moest er zijn voor verlenginng van haar rijbewijs .. Ook de waterval bezocht.. Boeiend nu het behoorlijk heeft geregend,maar het rook er niet fris .. watervervuiling.. een probleem dat hier steeds meer voorkomt.. ook raakt de omgeving er in verval.. een bruggetje over een smalle kloof was amper begaanbaar.. tekenend voor de situatie hier .. Maar misschein is er hope , met die nieuwe party van Cope.. Eindelijk de hegemonie van de ANC doorbroken???

Verder mag ik voor het nieuwe jaar verwijzen naar mijn wensen zo keurig opgemaakt door Victor al aan het begin van de reis .. dus : www.f-b-chronicle.nl..

• 31 December 2008 - 16:24

Steina:

lieve fedde

je hebt het nog wel naar de zin ,daar in dat verre land hier is het bar koud .we slapen s'nacht's onder 3 dekbedden brrrr .vandaag de laatste dag van het jaar wat is dit jaar omgevlogen , vanavond de laatste preek van het jaar en wordt gehouden in s'brug .. 21 dec hadden we een optreden met de emmaus groep zes vrouwen deden hier aan mee we zongen opwekkings liederen en we hebben een heleboel complimentjes gekregen we mochten wel vaker een optreden doen . de eerste kerstdag was hier preek ik had wel 120 mensen in de kerk bomvol maar heel mooi arjan was de voorganger
    fedde ik ga af sluiten ik wens jou en alle mensen om je heen een hele goede jaarswisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar.. groet steina

• 01 Januari 2009 - 10:48

Buurtjes:

Hallo buurman een heel gelukkig en vooral gezond 2009.
    Hier hebben we op het Schar en Nannewied geschaatst.
    We denken stiekum al aan een aantal tochten,maarja dat moet het wel stevig doorvriezen.We houden je op de hoogte. Geniet daar maar van het warme weer en we houden je op de hoogte.
    Hier verder geen bijzonderheden.Pieter en Jannie