gelukt... - Reisverslag uit Beijing, China van frerejacques - WaarBenJij.nu gelukt... - Reisverslag uit Beijing, China van frerejacques - WaarBenJij.nu

gelukt...

Door: zelf

03 Juni 2016 | China, Beijing

was even bang dat contact niet zou lukken wegens de beperkingen m.b.t Google. maar hier zit ik dan..
laatste dag in Beijing..
Hou het kort want over kwartier moeten we op pad..
gisteren op de Chinese muur.. overweldigende ervaring..Eigenlijk is nu mijn hoofdoel al bereikt .. samen met zus Betty deels per kabel en deeels te voet omhoog geklauterten heel voorzichtig afgedaald het was niet te druk ,te warm of te winderig..
de stad is indrukwekkend.. en mij tijd nu te beperkt om goed verslag et doen..
de groep aangenaam en klein.. incl leidster 10 personen..
eten prima en en en en.. gelukkig schrijf ik mijn kop 's avonds weer leeg ..
dit washet voor nu .

• 03 Juni 2016 - 08:25

Cor:

Geweldig Fedde , operaasje schuifpui tige slagge fierder hjir alles goed genietsje groewten oan betty leafs cor

• 03 Juni 2016 - 14:09

Jens:

Fijn dat er nu ook contact is via deze site! Ik heb Betty 's sms doorgestuurd in een email aan familie en vrienden/vriendinnen. Morgen hebben we hier de Slachte-marathon dat is ook pittig. Kunnen julie wat tegen de warmte?

Nog veel plezier en een hartelijke groet. En een x op je snoet.
    Jens.

• 03 Juni 2016 - 21:50

Dirk:

Klinkt nu al als een geslaagde reis. Groetjes. Dirk

• 06 Juni 2016 - 09:17

Jannie:

Hè burman, heb de slachte volbracht. Wie een prachtige tocht mar erg warm.
    Roen de 25 gr en gin enkel wolkje dertroch wie d'r dreeger mar des te mooier om ut te heljen.
    Geniet fan de reis samen mei Bettie.
    Jir alles goed
    Groeten

• 14 Juni 2016 - 12:48

Anneke:

volgens mij ben je al weer thuis en ben natuurlijk erg benieuwd naar je verhalen.
    leuk was dit bericht en verdere berichten heb ik niet ontvangen; wel van Cor, dat
    we nog een verslag kregen. Wat mooi, dat jullie het zo goed getroffen hebben met
    kleine en gezellige groep en dat China zo in hapklare brokken aan jullie getoond werd.
    Is het ook Betty goed bevallen? Wat een leuke mensen wonen daar en wat zal je van ze
    genoten hebben. Nu maar lekker bij komen.
    PS ik ben nu ook op 6 schapen en 14 kippen aan het passen. xxx anneke