vetkoek met maalvleis - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu vetkoek met maalvleis - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

vetkoek met maalvleis

Door: zelf

15 Januari 2017 | Zuid-Afrika, White River

Zondagmorgen 7.45uur. Zit hier weer in het kantoor van het tankstation "mooi en ordentelijk aangetrek" tewachten tot de kerkklok gaat luiden.
Kannu mijn verhaaltje doen over gisteren. Weer als de dag ervoor en tijdenseen droge periode met Klara een korte wandeling gemaakt door de zeer residentiele wijk,waar steeds meer verblijven aan het oog van de passnt worden onttrokken door hoge muren en hekken.....
Nodig want zo vond Klara onlangs een stuk tot haak met handvat verbogen ijzerdraad met duidelijk een funktie van phising... m.aw. ontworpen om door de openstaande betraliede ramen zaken naar buiten te halen. Krreg dus de rad gen kwetsbare spullen in de nabijheid van het raam te stallen.. en dat ondanks de naar schatting 2,5 m hoge muren..
Gisteravond langwerpige oliebollen gegeten, die we vulden met een kerrie-achtig gehaktmengsel.. op mijn verzoek.. heerlijk vetkoke met maalvleis .. De kerkklok luidt en ik ga oversteken voor geestelijk voer en RESONANTIE

• 15 Januari 2017 - 09:24

Cor:

Bist dr mar wer betyd by leuk dat wy inoar juster fia annekes app efkes sprutsen ha it wie in geweldige joun mei de dramatyske sopraan francis van broekhuizen wat in feest ut it theater sneide it en no leit hjir en dr wat wachtsje net op e klok mar gean te swimmen leafs cor

• 15 Januari 2017 - 13:13

Angelie:

Lieve Fedde, ....en daar ben je al weer helemaal oppe plek in S.A.! Vanmorgen getrakteerd op Cantate over: den smallen Weg...dus....blijf op de goede weg hoor !Meteen daarna vanuit onze traditie: Jubilate Deo, zo samen jubelend over de weg(zie je 't voor je ?)Fijn dat je bij Klara te gast kunt zijn en al vanalles beleefd.Wij aten ook pannekoeken, maar ...met stroop en spek.Er ligt nog 'n mooie tijd voor je: geniet ervan Fedde. Liefs van Angelie en Ineke