matineuze baantjes - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu matineuze baantjes - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

matineuze baantjes

Door: zelf

07 Februari 2018 | Zuid-Afrika, White River

Klara gaat al om 6.30 op dinsdag naar een nabij gelegen sport-en conferentieoord om daar de spieren te oefenen.
Deze keer scheen de zon en heb ik haar vergezeld gewapend met in handdoek gerolde zwembroek. Zodoende kon ik terzelfder tijd enkele baantjes trekken in het zwembad om vervolgens op te drogen bij het lezen van een achtergelaten Duits financieel tijdschrift.
Ondertussen was ook Klara met een paar Engelssprekende dames in het bad beland voor watererobics...
Vervolgens tot 9uur geld tellen en daarna samen richting Nelspruit voor boodschappen . oa in een grote varkenslagerij..
In de middag arriveerden een goede vriend van Klara met zijn vrouw uit Pretoria . Gezellig en voor mij een extra gelegenheid om mijn vragen te kunnen stellen.
Het miezert hier een beetje en spreekt men van pannekoekweer, maar vanvond mag ik in de keuken voor een bamimaal. Ben benieuwd wat het duo uit Gauteng er van gaat vinden.. moet nu weg voor inkopen en stap dan met / onder? paraplu terug huis toe..

• 07 Februari 2018 - 16:02

Cor:

Hat de bahmi smakke? wie hjoed nei Hurdegeryp, Franskje hie jierdei en it hiele hus fol hie myn mislearre schiphol kaatsje noch dat koe ik no moai bruke Ilse wie dr ek sy gjit freed nei India om yn de Himalayja te detoxxen tis toch in bysunder bern ik moast dy foaral de groetnis dwaan en ek fan T en F fansels op e werom reis noch efkes uitstapt yn ljouwert it stationplein is prachtig woe de m usea mar wachtsje litte totast hjir wer bist Joun wer nei de bsa sjen as it wat better giet prachtich restig winterwaar mar oerdei gjin froast Fermeitsje dy groetnis ek oan Klara leafs cor

• 07 Februari 2018 - 18:14

Jens En Betty:

Hallo Fedde,

Het is hier prachtig zonnig weer . De temperatuur overdag is iets boven nul.
    De nachten zijn ongeveer - 7 graden, dus de elf steden koorts begint te komen. Op de Ryptsjerkster puollen hebben de grootste liefhebbers gezien of je kon schaatsen. Gisteren ging het niet door.
    Vandaag een fietstocht gemaakt. Heeeerlijk. Veel genot van je kookinspiratie en dan maar smullen.
    Een dikke tut van je zus en een stevige hand van je grieperige zwager die al opknapt.
    Vooral de groeten aan allen en vooral aan Klara