Rain, rain my window-pane is clean enough...... - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu Rain, rain my window-pane is clean enough...... - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

Rain, rain my window-pane is clean enough......

Door: zelf

09 November 2012 | Zuid-Afrika, White River

Zit weer in het kerkkantoor .. erg rumoerig; dus hou ik het kort.. Nog steeds bewolkt en regenachtig .Soms zelfs plensbuien.. Blijft ook koel. Moest vanacht zelfs de duvet(een soort dun dekbed) over me heen terkken. toch heeft dit weer ook weer zijn kanten.. De vochtigheid berengt de padden in beroering... Zodra het donker is klinkt hun roep (de hele nacht door)die wat toonhoogte beterft doet denken aan de roep van onze scholekster.... Gistermiddag kon ik meerijden naar Nelspruit (nu MBombela) Maar de afadling was niet zo boeiend. Veel bewolking..
gisteravond weer de foto's van de Pieterses becommentarieerd WE zijn erbijna doorheen.. Resten slechts Friesalnd en Parijs. ben benieuwd wat zij hebben vastgelegd . Vnamiddag geanalogisch bezig . nu eerst koffiedrinken met de kantoordames.. dan de straat over naar de garage en tankstataion van Bertie Pieterse...

• 09 November 2012 - 08:48

Cor :

Leave Fedde ek op[ disse wyze noch mar efkes in reaksje gewoan omt ik it leuk fyn spytich fan de rein mar sa komst wer tot oare dingen hjir is it hjoed droech gean nei frentsjer want riemie is jierdei hear dy wer leafs en in tut fan cor

• 09 November 2012 - 17:07

Annie:

Het zal zeker geen 6 weken aan een regenen toch ,ik heb drukke dagen achter elkaar gehad wil nu wel even
    helemaal niets doen .
    Morgen heeft Silke paard wedstrijd , daar kan ik niet omheen !
    Dan maar wachten tot de zondag .

Bliuw genietsjen , haha goed ? ik leer aardig fries lezen door de echte Friezen he ,
    maar ja ik ben een lemster zo je weet, dat is krom fries zeg ik maar

Lieve groet Annie