vanuit de universiteitsbibliotheek - Reisverslag uit Shippensburg, Verenigde Staten van frerejacques - WaarBenJij.nu vanuit de universiteitsbibliotheek - Reisverslag uit Shippensburg, Verenigde Staten van frerejacques - WaarBenJij.nu

vanuit de universiteitsbibliotheek

30 September 2013 | Verenigde Staten, Shippensburg

Na een rustige zondag,waarvan de namiddag lekker in korte broek en op slippers, vandaag bij stralend weer met Linda en Douwne meegereden in de speciaal aangepaste auto naar de universiteit van Shippensburg. ongeveer 18 mijl van huis. Wij zijn hier al van ongeveer 9 uur en het is erg interessant om zo'n grote campus te verkennen. Omdat Douwne voor studie enz in verschillende gebouwen moet zijn moet ze inhaar electrische rolstoel vanwege de afstanden per auto steeds worden vervoerd. Dat gaat bijna geheel automatisch: de schuifdeur gaat open en de opritplank ontvouwt zich ook. een heel verschil met die til/draai-'situatie van vroeger.
Nu zit zij een toets te maken dwz zij geeft de antwoorden en iemand anders (met wie de administratie een afspraak heeft gemaakt )schrijft die voor haar uit.... Mensen zijn behulpzaam ,maar niet overdreven..
Boeiend om tussen al die studenten enz je te bevinden.... zou wel eens de oudste op de hele campus van 7000 studenten kunnen zijn ..
het is precies zoals in die amerikaanse filmsseries....
Linda en ik zitten te wachten en er staat een kommetje snoepgoed klaar.... Zag het vandaag al op meerdere plekken ....
De "kinderkamer" mist ook dit onderdeel niet....

• 30 September 2013 - 20:55

Jens En Betty:

dejong-dijkstra@hetnet.nl

Vrijdag was het een goede dag in Anna Paulowna.
    Bij ons alles ok.
    Een hartelijke groet!!!!!!!!!!!

• 30 September 2013 - 23:34

Annie:

Het is hier ook prachtig weer Fedde we lopen alleen niet in de korte broek , lekker een wandeling gemaakt met een vriendin , Marco heeft de Comp vanavond weer gemaakt .
    T,lijkt mij net wat voor jou daar op de campus rond te lopen , haha er moet toch een de oudste zijn
    Fedde .
    Hier is het alweer half twaalf , je snapt het al ik zoek mijn bed weer op .
    Lieve groet, Annie.

• 01 Oktober 2013 - 08:55

Cor:

Hoi fedde ik fyn it leuk om moarns dyn verslagjes te lezen krekt ut bed tis mooi mar koud waar dus de verwarming ha ik oan middeis kin ik noch wol op myn bekinde wyze in e sinne lizze yn de psg is ek alles goed steven hat it tige nei it sin en hellet goeie sifers oant moarn cor