emersum est (vervolg) - Reisverslag uit Milnerton, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu emersum est (vervolg) - Reisverslag uit Milnerton, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

emersum est (vervolg)

Door: zelf

24 November 2010 | Zuid-Afrika, Milnerton

.. In de middag vertrokken Zelf bij Wim in zijn bakkie en Annamarie in haar auto. Verder over de N7 naar het zuiden en bij Citrusdal gestopt en samen verder in het bakkie.. Eeerst overeen bergapasje en daarna over de Buffleshoekpas.. Dwweg werd ongeteerden was bij tijden erg slecht.. veel slechter dan in januari 1987 toen Bou en ik hier samen waren .. gedeeltelijk afgedaald naar het nauwe dal ,waar ik toen Bou op zijn verzoek vereeuwigde .met op de achtergrond de Skurweberge..... Goed om heir opnieuw te zijn en herinneringen een plek te geven.. Teruggekeerd en na afscheid van Wim de reis met Annamarie vervolgd door die Swartland en tenslotte via Stellenbosch in die Strand beland...
Maandag genoten van de uitzichten vanuit haar flat: het Kaaps schiereiland van over Valsbaai en aan de achterkant het uitzicht op de Hottentot Hollandberge.. Verder een heerlijke strandwandeling gemaakt..
's Avonds door Annamarie naaar Milnerton een voorstad ten noorden van Kaapstad gebracht.. Hier zit ik nu en was gisteren per openbaar vervoer naar het centrum en vandaar met de stoptrein naar Simonstad. een van mijn "gunsteling-treinritte in Suid afrika" met grote brandingsrollers op dei kust tgv een stevige ZuidOoster.. De trein was erg beklad,maar wel veilig
Gisteravond met Thea en Heinrich een tochtje gemaakt over seinheuvel en langs Seapoint met zijn nieuw stadion.

• 24 November 2010 - 08:06

Cor:

bliuw sa mooi op e hichte goud om dyn herinneringen plak te jaan leafs cor