aan de rand van de rocky mountains - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van frerejacques - WaarBenJij.nu aan de rand van de rocky mountains - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van frerejacques - WaarBenJij.nu

aan de rand van de rocky mountains

Door: zelf

19 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Denver

Terwijl de broers nog wat nadommelen, zit ik hier in de hal van het hotel in Aurora(een voorstad van Denver) terwijl ik Duits om meheen hoor van vertrekkende gasten...
Zal proberen een korte samenvatting te geven.
Gisteravond omstreeks 8 uur na lang wachten op de luchthaven door hettransportbusje van het hotel opgehaald. we waren moe naeen reis van 24 uren.. na inspectie van de kamer nog snel een hamburger genittigd bij Mc Donalds hier pal tegenover.
Goede planning van Jurjen.!!! Zo konden we ons met een gevulde maag en vol van indrukken te ruste leggen.
alles is goed verlopen. beide vliegtuigen waren compleet gevuld. en ur had voor zijn been weinig ruimte ...Maar het lukte ..
Ook de passage van de douane bij de tusenlanding in Detroit gaf geen problemen. De rolstoelbegeleiding was steeds goed.
Ga zo direct even biuten op verkenning....in afwachting vannhet ontbijt met de broers .. we waren om 4 uur allen wakker en zij hebben met het thuisfront al "ge-whatsupped"?
Zelf hou ik het maar op de vertrouwde manier ..
Vanmiddag ons onderkomen en transportmiddel ophalen.....een american-camper...

• 19 Augustus 2014 - 16:31

Pieter En Jannie:

He buurman, leuk om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en ook nog mac Donalds in de buurt.
    Het komt helemaal goed daar. Veel plezier
    Groetjes uit Rotsterhaule

• 19 Augustus 2014 - 17:46

C Or:

hoi, wat fyn sa gau fan dy te hearen ik wie ferbaasd dat dr no al in berjochtsje wie hast in laptop by de han of bin de app ,s fan dyn bruoren brukber fyn dat de reis goed forrun is en heerlijk dat ik dy no folgje kin hjir is alles goed mar dat hiest ek wol ferwach te groetnis oan t en j xxcor

• 20 Augustus 2014 - 23:25

Jens En Betty:

Hallo broers,
    Fijn te lezen dat jullie goed aan de andere kant van de oceaan zijn aangekomen.
    Tge de groetnis ut it heitelan.