achter slot en grendel..... - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu achter slot en grendel..... - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van frerejacques - WaarBenJij.nu

achter slot en grendel.....

Door: zelf

26 Maart 2014 | Zuid-Afrika, White River

Vanuit het kerkkantoor op pad om boodschappen te doen voor vanavond.
Gistermiddag teruggekeerd van een belevenis ... Wij waren een nacht "onderwater" in het Krugerpark.....
Maandagmiddag ons erheen laten brengen. Daar doodstil -op diergeluiden na- in een rondavel overnacht bij schitterende sterrenhemel en de volgende morgen weer opgehaald voor een rondrit..
We waren niet erg gelukkig wat betreft de grote 5 ,maaarrrr stootten wel op een troepje wilde honden, waarvan er slechts 200 exemplaren zijn in heel dat inmense wildpark. Onze gids was laaiend enthousiast....
Ook een gevlekte hyena gezien... Eveneens een zeldzaamheid bij daglicht
Moe van het turen weer thuis en uitgerust...
Betty gaan lekker an met die afrikaans .. Sy spook en spartel nog 'n bietjie om te verstaan as dit te vinnig gaan , maar sy vorder gestaag..

• 26 Maart 2014 - 12:20

Jens:

Geweldig! Spoken in het Krugerpark!
    We genieten graag mee! Alles hier OK. Een hartelijke groet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

• 27 Maart 2014 - 08:31

Cor:

Skrok wol efkes fan dyn e mail toch al dast in e finzenis siest omst mei wilde froullje op pad bist lokkich foel it mei en wie it frywillig it sjucht dr hjir goed ut sinneskyn waar en yn it wiekein wurdt it ek nog wat warmer dyn neie no ha ik noteerd mar dr is no noch gjin reden dy te skiljen allesa goed ek yn de psg leave groet fan cor

• 27 Maart 2014 - 11:26

Annie:

Mooi en spannend Fedde , die sterren hemel lijkt mij geweldig !!
    Alles goed hier . M&K zijn naar de dierentuin ,zie je het voor je hoe Tobias
    voor het eerst een echte levensgrote olifant ziet enz , ben heel benieuwd .
    Vanuit Leeuwarden een zonnige groet .

• 29 Maart 2014 - 16:26

Annie:

Sorry ! Dat groene dingetje zie ik nu pas , ik krijg momenteel allemaal reclame op de comp , en ook dit is reclame , is zo lastig bij alles wat ik opzoek krijg heb ik .
    Zit heerlijk in de tuin en geniet . Doeidoei